ZMIANY W BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE MIESZKAŃCÓW W URZĘDZIE GMINY CHEŁM
W związku ze wzrostem zakażeń koronawirusem Urząd Gminy Chełm zmuszony jest wprowadzić ograniczenia w bezpośredniej obsłudze petentów.
Od poniedziałku, 24 stycznia 2022 r. petenci Urzędu będą obsługiwani przez pracowników poszczególnych wydziałów na parterze, w holu budynku.
W sprawach wymagających obsługi stanowiskowej pracownicy poproszą pojedyncze osoby do wskazanego pokoju.
Zachęcamy do kontaktu poprzez:
- Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (E-PUAP),
- drogą mailową:
- drogą pocztową na adres: ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka
- drogą telefoniczną:
* Sekretariat - 82 563 65 53,
* Działalność Gospodarcza, obsługa Rady Gminy Chełm - 82 575 02 32,
* Ewidencja ludności, dowody osobiste - 82 564 55 54,
* Planowanie przestrzenne, mienie komunalne - 82 575 02 34,
* Zajęcie pasa drogowego, serwis solarów, kotłów i przydom. oczyszcz. - 82 575 02 26,
* Fundusze europejskie, projekty unijne - 82 575 02 45,
* Decyzje środowiskowe, akcyza, kontraktacja maku, azbest)- 82 575 02 29,
*Wycinka drzew, naruszenie stosunków wodnych, awaria oświetlenia ulicznego, kwalifikacja wojskowa, zadania z zakresu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy- 82 575 02 43,
* Wymiar podatku oraz księgowość podatkowa od osób fizycznych - 82 575 02 28,
*Księgowość i wymiar gospodarki odpadami komunalnymi - 82 575 02 47,
*Księgowość podatkowa od osób prawnych, kontrola podatkowa - 82 575 02 31,
* Karta Dużej Rodziny - 82 575 02 38,
* Biuro Obsługi Szkół - 82 575 02 37,
* Ośrodek Pomocy Społecznej Świadczenia rodzinne - 82 575 02 55.