Gmina Chełm

Gmina CHEŁM

Wymagane wnioski

PGI-008-01 – poprawnie wypełniony wniosek o wydanie zgody na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej

Lista wniosków

  PGI-009-01

 

Wymagane załączniki

  • szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczonymi granicami i podanymi wymiarami planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego
  • szczegółowy harmonogram robót w przypadku etapowego prowadzenia robót
  • zatwierdzony projekt organizacji ruchu, jeżeli zajęcie pasa drogowego wpływa na ruch drogowym lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchów pojazdów lub pieszych.

Dokumenty do wglądu
Brak

Sposób i miejsce składania dokumentów

1. Osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika:

Wójt Gminy Chełm
ul. Gminna 18
22-100 Pokrówka

Sekretariat – Dziennik Podawczy

Godziny przyjęć interesantów:

poniedziałek, środa, czwartek od 730 do 1530
wtorek: od 730 do 1600
piątek: od 730 do 1500

2. Za pośrednictwem poczty korespondencyjnej na adres:

Wójt Gminy Chełm
ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Referat Planowania, Gospodarki i Infrastruktury
Stanowisko ds. Infrastruktury technicznej

 82 563 73 63  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wymagane opłaty

  • Opłata za zajęcie pasa drogowego – jest ustalana jako iloczyn liczby metrów kwadratowych zajętej powierzchni pasa drogowego, liczby dni zajmowania pasa drogowego i stawki opłaty za zajęcie 1m2 pasa drogowego określonej Uchwałą Nr XXXII/311/2013 z dnia 29 listopada 2013 r Rady Gminy Chełm zmieniona Uchwałą Nr XIV/118/2015 z dnia 21 grudnia 2015 r. Rady Gminy Chełm
  • 17 zł tylko w przypadku pełnomocnictwa

Sposób i miejsce odbioru dokumentów

  • osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika:

Urząd Gminy Chełm
Referat Planowania, Gospodarki i Infrastruktury
Stanowisko ds. Infrastruktury technicznej
ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka

Godziny przyjęć interesantów:

poniedziałek, środa, czwartek od 730 do 1530
wtorek: od 730 do 1600
piątek: od 730 do 1500

Termin złożenia
Brak

Termin załatwienia sprawy
1 miesiąc (w sytuacjach szczególnie skomplikowanych termin załatwienia sprawy może się wydłużyć do 2 miesięcy)

Tryb odwoławczy
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Chełmie za pośrednictwem Wójta Gminy Chełm

Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu:  82 563 73 63

Podstawa prawna

  • Uchwała Nr XXXII/311/2013 z dnia 29 listopada 2013 r Rady Gminy Chełm,
  • Uchwała Nr XIV/118/2015 z dnia 21 grudnia 2015 r. Rady Gminy Chełm,
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 z póź. zm.)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257)
Informacja o plikach cookie

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.