Wymagane wnioski/dokumenty
ROC-010-01- wypełniony wniosek o udzielenie dofinansowania na pokrycie kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest
Lista wniosków
Wymagane załączniki
- Kserokopia zgłoszenia robót dotyczących wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych na inny rodzaj pokrycia bez zmiany konstrukcji dachu złożonego do starostwa powiatowego lub pozwolenia na rozbiórkę lub przebudowę dachu (zmianę konstrukcji więźby dachowej) ze starostwa powiatowego (nie dotyczy przypadku odbioru wyrobów już zdemontowanych);
- Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania (nie dotyczy odbioru wyrobów już zdemontowanych); (kliknij tutaj by pobrać plik)
- Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (nie dotyczy odbioru wyrobów już zdemontowanych); (kliknij tutaj by pobrać plik)
- Kserokopia oświadczenia wykonawcy demontażu (nie dotyczy przypadku demontażu pokryć dachowych i/lub odbioru wyrobów zdemontowanych przed 6.05.2004 r.). (kliknij tutaj by pobrać plik)
- Klauzula i oświadczenia dotyczace usuwania azbestu (RODO) (kliknij tutaj by pobrać plik)
Dokumenty do wglądu
Brak
Sposób i miejsce składania dokumentów
1. Osobiście lub przez osobę upoważnioną:
Urząd Gminy Chełm
ul. Gminna 18
22-100 Pokrówka
Referat Rolnictwa,Ochrony Środowiska i Obrony Cywilnej
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek od 730 do 1530
wtorek: od 730 do 1600
piątek: od 730 do 1500
2. Za pośrednictwem poczty korespondencyjnej na adres:
Wójt Gminy Chełm
ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Obrony Cywilnej
82 569 70 15
Wymagane opłaty
Brak
Sposób i miejsce odbioru dokumentów
- osobiście
Urząd Gminy Chełm
Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Obrony Cywilnej
ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka
- korespondencyjnie: poprzez wysłanie dokumentów za pośrednictwem poczty listownie do Wnioskodawcy.
Termin złożenia
Do 31 marca każdego roku
Termin załatwienia sprawy
30 dni
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
- Wnioski o sfinansowanie prac rozpatrywane będą jednorazowo w miesiącu kwietniu roku budżetowego, którego dotyczy realizacja zadania. Po ww. terminie wnioski mogą zostać zakwalifikowane tylko w przypadku posiadania odpowiednich środków finansowych na realizację zadań.
- Kolejność realizacji następować będzie według daty wpływu kompletnych wniosków do Urzędu Gminy Chełm.
- Wnioski niezrealizowane w danym roku z powodu braku środków finansowych mogą zostać zrealizowane w roku następnym.
Podstawa prawna
-
Uchwała Nr V/25/2011 Rady Gminy Chełm z dnia 24 lutego 2011 roku w sprawie przyjęcia „ Programu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Chełm na lata 2011-2032” .
-
Zarządzenie Wójta Gminy Chełm z dnia 10 grudnia 2014 roku w sprawie przyjęcia „Regulaminu dofinansowywania kosztów unieszkodliwiania azbestu z terenu Gminy Chełm”