Gmina Chełm

Gmina CHEŁM

Urząd gminy Chełm, informuje o rozpoczęciu VI naboru Zgłoszeń lokalizacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest od osób fizycznych w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego", współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.

Nabór Zgłoszeń lokalizacji będzie trwał od dnia 31.01.2022 r. do dnia 08.02.2022 r.

Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych.

Wszystkie informacje dotyczące naboru wniosków oraz realizacji ww. projektu można uzyskać w Urzędzie Gminy Chełm z siedzibą w Pokrówce, ul. Gminna 18 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Obrony Cywilnej w pokoju nr 24 oraz pod numerem telefonu (82) 575 02 29  oraz na stronie http://www.azbest.lubelskie.pl

Pobierz:

Regulamin

Zał. nr 1 do Uchwały (zał. nr 1 do Regulaminu- Zgłoszenie lokalizacji)

Załącznik Nr 2a. Oświadczenie o demontażu pokrycia dachowego zgodnie z obowiązującymi przepisami

Załącznik Nr 3a. Oświadczenie dotyczące przekwalifikowania usługi demontażu na odbiór odpadów azbestowych

Informacja o plikach cookie

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.