Urząd gminy Chełm, informuje o rozpoczęciu VI naboru Zgłoszeń lokalizacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest od osób fizycznych w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego", współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.
Nabór Zgłoszeń lokalizacji będzie trwał od dnia 31.01.2022 r. do dnia 08.02.2022 r.
Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych.
Wszystkie informacje dotyczące naboru wniosków oraz realizacji ww. projektu można uzyskać w Urzędzie Gminy Chełm z siedzibą w Pokrówce, ul. Gminna 18 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Obrony Cywilnej w pokoju nr 24 oraz pod numerem telefonu (82) 575 02 29 oraz na stronie http://www.azbest.lubelskie.pl
Pobierz:
Zał. nr 1 do Uchwały (zał. nr 1 do Regulaminu- Zgłoszenie lokalizacji)
Załącznik Nr 2a. Oświadczenie o demontażu pokrycia dachowego zgodnie z obowiązującymi przepisami